Pigment Reklam başarılı bir FESPA Eurasia fuarını geride bıraktı

FESPA Eurasia 2016 ziyaretçileri Pigment Reklam standında swissQprint ve HandTop dijital baskı makinelerini ve bullmer’in dijital kesim modelini yakından inceleme şansı yakaladı. Pigment Reklam sektöre bir fazlasını sunma sözünü sürdürdü.

Dijital UV baskı çözümleri uzmanı Pigment Reklam Aralık ayında CNR EXPO’da katıldığı FESPA Eurasia 2016 fuarında hem zengin ürün gamını sergiledi hem de dijital baskı, açık hava reklamcılığı ve bağlantılı sektörle işbirliğini güçlendirdi. Fuarda Salon 2 C50’de yer alan Pigment Reklam standında; swissQprint’in Nyala 2 baskı makinesine, bullmer’in PREMIUMCUT 1412 dijital kesim modeli ve HandTop’ın GEN5 Serisi’nden bir adet UV baskı makinesi çalışır halde sergilendi.

Fuara katılım ve sektöre dönük değerlendirmelerde bulunan Pigment Reklam firma sahibi Serkan Çağlıyan, 2016’nın son etkinliği olan FESPA Eurasia’nın yılın bütün etkilerini yansıttığını söyledi. Çağlıyan; “2016 yılı hem ülkemiz hem de sektörümüz açısından oldukça sancılı bir yıl olarak hatırlanacak. Artan terör olayları, 15 Temmuz darbe girişimi, yurtdışı kaynaklı finansal sıkıntılar bu ülkede yaşayan herkesi derinden etkiledi. Dolayısıyla hem fuarın katılımcıları hem de ziyaretçileri bu yaşananlara rağmen bu fuarda yerlerini aldılar. Bu gerçekten sektörün sağlam olduğunu gösteriyor” dedi. Fuarda sektör temsilcileriyle yaptıkları görüşmelere değinen Çağlıyan, yatırımcıların makro finansal sistemin tekrar istikrara kavuşmasını beklediğini aktardı.

Sektör, +1 Talep Ediyor

Geçen sene FESPA Eurasia’da ilk kez lanse ettikleri droptix 3d efekt uygulamasının büyük ilgi gördüğünü hatırlatan Serkan Çağlıyan, bu yıl ki fuarda benzeri uygulamaların birçok firma tarafından tekrarlandığını belirterek, bu alanda öncü olmanın keyfini yaşadıklarını söyledi. Dijital baskı, tabela, reklam, endüstriyel reklam ve bağlantılı bütün alanların sürekli yenilik aradığına dikkati çeken Çağlıyan, sektörün sürekli bir fazla (+1) özellik talep ettiğine dikkat çekti. Çağlıyan şunları dile getirdi;

“Teknolojik gelişmeler geçmişte on yıllarla tarif edilirken, sonrasında beş yıllara indi. Sektörde yeni bir makine yeni bir baskı yöntemi görmek için uzun süre beklemek gerekirdi. Şimdi ise ‘kesintisiz inovasyon’ talebi var. Üretim teknolojilerinde inovasyon nihai tüketicinin talebiyle birlikte sürekli gelişiyor. Müşteri artık ne varsa bir fazlasını (+1) istiyor. Makine aksamından baskı kafasına, mürekkeplerden yazılımlara kadar dijital baskı pazarında da bu yaşanıyor. swissQprint markamızın kendini çok kısa sürede ispatlayan çözümleri UV baskı çözümlerine olan güveni sağlamlaştırdı. İkinci nesil modeller Nyala 2, Impala 2 ve Oryx 2 ile başlangıçtan endüstriyel düzeye kadar bütün segmentlere kaliteden ödün vermeden, katma değerli üretim fırsatı sunuyor. Diğer yandan 3,4m çalışma genişliğine sahip bullmer PREMIUMCUT serimizde halı, kompozit, teknik tekstiller, döşeme, PVC ve bütün reklam malzemelerini en yüksek hızda ve hassasiyette kesebiliyorsunuz. Yani her şeyi kesebilen bir yatırım. Satış ve teknik servis sağladığımız diğer markamız HandTop ise UV baskı pazarına girmek isteyen ancak yüksek bir bütçe ayıramayan profesyonellerin ihtiyacına yanıt veriyor, üstelik kaliteden ödün vermiyor. Bütün çözümlerimiz pazarın +1 talebine yanıt veriyor.”

Sektörün baskı kalitesi, baskı hızı, yüksek verimlilik, enerji ve çevre dostu teknoloji talebine yakın dönemde yeni talepler ekleneceğini belirten Serkan Çağlıyan sözlerini şöyle bitirdi; “FESPA Eurasia fuarında da gördüğümüz gibi işletmeler maliyetlerini aşağıya çekmek istiyor. Adım adım akıllı sistemlere geçiliyor. Avrupa’da birçok noktada hayata geçen Endüstri 4.0’ın bir parçası olan bu süreç bizlerin de odak noktalarından birini oluşturuyor. Dijital baskıda otomasyonu sağlayan, personel ihtiyacını en aza indiren çözümler yakında Türkiye pazarı ile buluşacak. Bir sonraki FESPA Eurasia fuarında yeni konseptlerimizi sektöre sunmak için şimdiden hazırlanıyoruz.”

Basın bültenini indir